Iarna pe Ceahlău


DSC00983DSC00959DSC00957DSC00955DSC00930DSC00958DSC00887DSC00927DSC00862DSC00928DSC00899DSC00897lynx

 

 

17 gânduri despre &8222;Iarna pe Ceahlău&8221;

  1. Incantatoare peisajele, gvarenberg2009 … pur si simplu nu ma satur sa le admir! Cu toate ca si la noi astazi a nins si am iesit afara sa ma bucur de zapada pufoasa, imi plac foarte mult peisajele acestea de munte si brazii incarcati de zapada!
    O seara minunata iti doresc, gvarenberg2009 !:)

    • Prima zapada mi-a amintit de plimbarea pe Ceahlau pe care am facut-o acum doua ierni, cand am admirat privelistea brazilor incarcati de zapada si am respirat aerul rece si proaspat. Ma bucur ca mai sunt si altii care se simt atrasi de astfel de peisaje si sper sa refac candva o excursie pe munte pe timp de iarna. O saptamana minunata, cu mult drag! 🙂

    • Multumesc frumos, o saptamana reusita si tie! Si mie imi place vara pe munte, dar poate fi o experienta interesanta si urcusul pe timp de iarna. Este intr-adevar mult mai obositor, trebuie sa fii si mai atent sa nu aluneci, „șansele” unor accidentări sunt mult mai mari, insa te simti rasplatit de frumusetea peisajului. Cred ca as fi regretat ulterior, daca nu m-as fi „bagat” la plimbarea pe munte!

  2. imaginile spun mai mult decât vorbele. și iarna chiar că imaginile sunt singurele cu care ne încălzim noi, cei friguroși. merci că aduci iarna în casele noastre. și nu orice iarnă, ci pe cea frumoasă că-i muntoasă.

  3. Minunate imaginile :d Iarna e un anotimp minunat, desi ne impune sa ne imbracam gros si sa avem grija sa nu racim.
    Sarbatori fericite 😀

Lasă un răspuns

