Best shot


Se spune că pentru a realiza fotografia perfectă trebuie să surprinzi esența imaginii în acea fracțiune de secundă optimă pentru realizarea acestui lucru. Am avut și eu ocazia să fac fotografii uluitoare, majoritatea prim-planuri, cu scene din viața sălbatică, în toată frumusețea ei crudă. Recunosc că nu aș fi putut să le realizez dacă nu aș fi fost un om extrem de curajos. Iată dovada!

În prima fotografie am surprins, extrem de aproape, un grup de capre negre. Recunosc că nu mi-a fost ușor să mă apropii de ele, să mă fac una cu peisajul, se știe doar cât sunt de sperioase…

De celelalte două fotografii, ce să spun… m-am întrecut pe mine însumi… inima îmi bătea nebunește în piept când m-am apropiat de ursoaica cu puiul ei… în viață sunt momente în care îți trebuie un strop de nebunie, ei bine, ăsta a fost momentul meu! Îmi sună și acum mârâitul fiarei în urechi, simt și acum fiorii care m-au încercat…

Se întâmpla la începutul anului acesta… Intrarea în Muzeul Antipa din București nu a costat decât 20 de lei… 🙂

Lasă un răspuns

