Prin Iași – I – „Palatul Culturii – reloaded”


Astăzi am trecut pe lângă Palatul Culturii și mi-a plăcut ce am văzut. Dacă ignori tabla zincată de pe acoperiș, imaginea este una cel puțin interesantă. Slavă Domnului că (aproape) s-a terminat șantierul din spatele Palatului!

2 gânduri despre &8222;Prin Iași – I – „Palatul Culturii – reloaded”&8221;

  1. Anul trecut am cunoscut Iasiul, in sfarsit! Exceptand drumurile rele prin oras, tot ce am vazut a fost frumos. Cu siguranta ca au ramas multe locuri si lucruri nevazute, dar care sunt trecute pe lista acestui an…

    • Da, cred că Iașul se poate „mândri” cu cele mai rele drumuri din țară. E mare păcat, pentru că drumurile extraordinar de proaste și numărul mare de cratere, șanțuri și șantiere umbresc frumusețile și atracțiile culturale din oraș. Îmi doresc să scriu și despre locuri frumoase din oraș, mai puțin cunoscute, dar demne de vizitat!

Lasă un răspuns

