Dilemă


Am văzut de curând o plantă interesantă și am rămas cu o dilemă: ce se vede sunt frunze sau petale? Par frunze, dar sunt grupate asemenea unor petale. Oare ce plantă o fi?
Un mic indiciu, planta se afla printre cactuși…

11 gânduri despre &8222;Dilemă&8221;

  1. Foarte frumoasa aceasta planta, gvarenberg2009 . Nici eu nu am stiut cum se numeste si ma bucur mult, ca am avut posibilitatea cu ajutorul tau si al lui ” dordefemeie” sa aflu si va multumesc mult amandurora!
    O zi minunata iti doresc, gvarenberg2009! 🙂

  2. Se gaseste pe munte in zonele uscate,expuse la soare.Sta pe pietre si te intrebi de unde-si trage seva vitala.Dar se descurca de minune,caci arata excelent.Si iarna arata aproape la fel,chiar daca e sub zapada.

      • Cu placere!
        Am uitat sa spun.Asta este planta in sine.Floarea se ridica la destul de mare inaltime pe o tija.
        In acelasi loc sint adevarate familii.Cresc multe,multe inghesuite una in alta.
        Mergi pe munte fara motiv si-atunci vei gasi,vedea mult mai multe!

      • Mulțumesc! Eu am fost entuziasmat când am văzut-o într-o seră, îmi închipui ce surpriză plăcută e să o vezi pe munte, în sălbăticie!

Lasă un răspuns

