Vremea mesei…


4 gânduri despre &8222;Vremea mesei…&8221;

  1. Ce frumos ai surprins insectele in timp ce savurau deliciosul nectar si polen oferit de floare. Floare cum este ce-a din ghiveci nu am mai vazut pana acum. Este foarte intreresanta!
    O seara cat se poate de frumoasa iti doresc, gvarenberg2009 ! 🙂

    • Nici eu, până de curând, nu mai văzusem planta din ghiveci, care este carnivoră și i se mai spune Capcana lui Venus! Am alăturat cele două imagini pentru a evidenția că nu doar insectele se hrănesc din plante, ci există și plante care se hrănesc cu insecte! O seară răcoroasă!

  2. Expresive imaginile…plantele sunt surprinzătoare…sunt numeroase specii ce se hrănesc cu insecte, unele din ele au sisteme de-a dreptul fascinante de prindere a insectelor.De exemplu Drosera Rotundifolia care este singura planta carnivoră (din informațiile mele) din România.Bafta!

    • Foarte interesant, nu am știut asta până acum! Sper că voi întâlni vreodată Drosera Rotundifolia și să o admir. Mulțumesc! Succes cu blogul tău, iubitoare de frumos și abia aștept să citesc acolo despre lumea plantelor, îți urează un alt iubitor de frumos 😉

Lasă un răspuns

