Liebster Blog Award


Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tag-ul înapoi!

S-o luăm metodic și să trecem la treabă 🙂


11 lucruri despre mine

1. Încerc să mă comport cu alții, așa cum mi-ar place să se comporte și ei cu mine.
2. Îmi place să fac fotografii în natură cu orice îmi pică în mână, multe cu telefonul din dotare.
3. Nu renunț ușor la ce îmi propun să fac.
4. Am „alergie” la persoanele care vorbesc mult și prost.
5. Îmi place să gătesc, nu sunt chiar un candidat la Masterchef, dar cred că sunt peste media bărbaților care se mai ocupă cu așa ceva…
6. Mă trezesc foarte devreme dimineața, chiar și în vacanță.
7. Mi-ar place să călătoresc și să vizitez cât mai multe locuri frumoase.
8. Nu îmi plac oamenii cărora le este lene să gândească și așteaptă de la alții explicații și lămuriri.
9. Detest oamenii ipocriți și mincinoși.
10. Ador cafeaua de dimineață și nu mă dau în lături de la a bea un vin bun.
11. Sunt o fire optimistă, iar uneori, sunt foarte critic față de ceilalți.

Răspunsuri la întrebările lui redsky2010, care mi-a plasat această leapșă:
1. Ce preferati o lancezeala pe malul marii sau o plimbare in ritm ascendent pe carari de munte?
Îmi place mult să urc pe munte, dar nu mă dau în lături nici de la puțină bălăceală în mare, litoralul are farmecul său. Dar muntele rămâne marea dragoste.
2. Va influenteaza vremea sau aveti o buna dispozitie greu de miscat din loc?
Nu cred că mă influențează, chiar nu-i înțeleg pe alții care intră în depresie dacă plouă afară (cunosc câteva cazuri).
3. Urmariti scena politica? De ce?
Nu, prefer să mă uit la Animal Planet 🙂 Scuze, dacă am jignit animalele.
4. Cat de des va admirati in oglinda?
Rar, să nu se spargă 🙂 Prefer să fiu admirat de către celelalte persoane 😛
5. Considerati ca oamenii se pot schimba?
Cât sunt tineri, da! De la o anumită vârstă, cine este insuportabil(ă), așa va rămâne! Pe unii chiar, trecerea timpului îi cam acrește.
6. Aveti o trasatura de caracter pe care n-o suportati? (nu neaparat a voastra!)
Nu îmi plac oamenii încăpățânați, ipocriți, leneși și egoiști.
7. Cate puteti tolera unui prieten?
Puțin mai multe decât celorlalți. Nu tolerez însă nimănui minciuna și ipocrizia.
8. Adevarul e benefic sau deranjeaza?
Adevărul, spus cu diplomație, este benefic.
9. Filme sau carti?
Și cărți și filme. Cititul unei cărți captivante are un farmec aparte. Dar îmi place să urmăresc și filme.
10. Va place sa fiti magulit? De ce?
Nu prea! Nu mă simt prea bine nici la laudele care nu sunt exagerate 😛
11. Autodepasirea va da sentimentul de victorie sau doar o oboseala inutila?
Cred că dorinta de autodepășire conduce la performanță. Consider că este esențial să nu rămâi într-o stare de suficiență și automulțumire.

Întrebările mele:
1. Care dintre ultimele cărți citite de tine a-i recomanda-o cuiva și de ce?
2. Ce loc din România i-ai recomanda unui străin să viziteze?
3. Mâncarea favorită?
4. Unde te-ai stabili în străinătate?
5. Regreți ceva din viața ta?
6. Cum reacționezi în situații stresante?
7. Ce apreciază oamenii la tine?
8. Îți pasă de părerea celor din jur față de persoana ta?
9. Cât timp poți sta departe de calculator și internet?
10. Ce îți dorești cel mai mult de la viață?
11. Ce personalitate istorică sau artistică admiri?

Cui să plasez leapșa? Tuturor celor care doresc să participe la această joacă și care nu se dau în lături să spună câteva lucruri despre propria persoană. O pot face și prin comentarii, dacă nu doresc neapărat să preia leapșa. Dacă este musai să nominalizez pe cineva, iată bloggerii la care m-am gândit: alex, dragoscalinescu, oanaclara, lunapatrata, Stefania și tink3rbe11.
O zi răcoroasă!

3 gânduri despre &8222;Liebster Blog Award&8221;

  1. Foarte mult mi-au placut raspunsurile tale, gvarenberg2009, la intrebarile lui redsky2010, si eu gandesc ca si tine si as fi raspuns la fel, chiar daca nu 100%.
    Iti multumesc mult pentru nominalizare. In limita timpului disponibil, am sa incerc s-o onorez. Insa, te rog eu frumos, sa nu te superi, nu pot sa promit.
    Cu, Timpul, am eu o lunga disputa si nu ma pot intelege cu el, defel !
    Iti doresc o seara minunata, gvarenberg2009 ! 🙂

Lasă un răspuns

