Recunoașteți biserica?


Un mic indiciu: în această biserică au fost botezaţi prinţii şi prinţesele României…

6 gânduri despre &8222;Recunoașteți biserica?&8221;

  1. Cu toata sinceritatea o spun, gvarenberg2009, eu nu a recunoscut-o. Insa, cu indiciul pe care ni l-ai dat, am apelat la prietenul meu si al tuturor, Google si am aflat. Este Manastirea Sinaia si este foarte frumoasa. Cu ajutorul tau am aflat multe lucruri interesante despre Manastire si iti multumesc mult.
    O seara minunata iti doresc, gvarenberg2009, cu mult drag! 🙂

  2. Jur că nu m-a uitat la nici un răspuns. Recunosc cu mâna pe inimă că e Mânăstirea Sinaia.
    Am vizitat…ce mai vremuri…
    Minunate fotografii. Mulțumesc pentru (re)amintiri.
    O zi minunată!

    • Ești norocoasă că ai vizitat locuri frumoase, printre care și Mănăstirea Sinaia, pe care ai recunoscut-o! La cât mai multe excursii frumoase, de care să îți amintești cu plăcere mai târziu!

Lasă un răspuns

