Drumul spre Cer


sihastria

9 gânduri despre &8222;Drumul spre Cer&8221;

    • 🙂 Mă bucur că îți place! De fapt, este o alee de la Mănăstirea Sihăstria care duce spre cimitirul acestui așezământ monahal, astfel încât mi s-a părut sugestiv numele acestei postări. Nu am vrut să pun și o fotografie cu cimitirul respectiv, mi se părea cam sumbru. Mi-au plăcut însă brazii aliniați aproape perfect. Seară frumoasă!

  1. Superba imaginea! Sunt si eu de acord cu tine si cu Oana… Intr-adevar, drumul, parca duce spre cer!
    Tare mult mi-ar placea sa ma plimb pe un astfel de drum, strajuit de brazii falnici si unde lumina-i cernuta printre crengile lor.
    O seara minunata iti doresc, gvarenberg2009, cu mult drag! 🙂

    • Numele pe care l-am ales pentru această fotografie nu este întâmplător, este chiar aleea de la Mănăstirea Sihăstria care duce spre cimitir, aș putea spune drumul spre Lumină al celor de acolo. Mi-a plăcut foarte mult alinierea brazilor și faptul că la capătul drumului se vede o zonă cu multă lumină. O seară frumoasă, Ștefania!

Lasă un răspuns

