Emoție de toamnă


Câte ceva din plimbarea de azi prin Grădina Botanică…

23 de gânduri despre &8222;Emoție de toamnă&8221;

  1. Splendid! Titlul ii vine ca o manusa postarii tale, gvarenberg2009! Fiecare imagine a transmis emotie si incantare sufletului meu! Atat de mult mi-ar fi placut sa existe in lumea aceasta un aparat foto care sa capteze si parfumul florilor, iar cand admiram imaginile sa simtim si miresmele lor imbatatoare! Iti multumesc mult de tot pentru plimbarea virtuala prin Garadina Botanica!
    O seara minunata si-un week-end superb iti doresc, gvarenberg2009, cu mult drag! 🙂

    • Mă bucur că ți-au plăcut imaginile și plimbarea virtuală prin Grădina Botanică! Ce bine ar fi de-ar exista un astfel de aparat, să nu uităm că în trecut și o fotografie color părea un lucru imposibil, așa că nu se știe niciodată! O seară frumoasă și un week-end minunat, Ștefania, cu mult drag! 🙂

  2. Toamna e minunata! Un mod nou de a vedea frumusetea anotimpului. Imi place ciupercuta 😀
    Felicitari pentru imagini si multumiri ca ni le-ai impartasit 😀

    • Mulțumesc din suflet, mă bucur că îți plac imaginile! Sper să mai surprind frumusețea acestui anotimp și în zilele următoare, mie îmi place foarte mult imaginea covorului de frunze uscate și ruginii. O zi minunată!

    • Așa este, se observă din plin dăruirea angajaților de la Grădina Botanică. În plus, asta nu este tot ceea ce ne oferă Grădina Botanică în această toamnă. Eu abia aștept cea de-a XXXVI-a editie a Expozitiei FLORI DE TOAMNA, care va fi organizata în perioada 27 octombrie – 18 noiembrie 2012.

    • Mulțumesc mult! Mă bucur că ți-a plăcut Grădina Botanică din Iași, sunt convins că și în alte orașe sunt astfel de locuri îngrijite de oameni pasionați și iubitori de frumos! O zi excelentă! 🙂

    • Nu sunt foarte multe locurile frumoase din Iași, care îmi plac în mod deosebit. Grădina Botanică din Iași este un astfel de loc, de fiecare dată mă surprinde cu ceva, prin aranjamentele florale deosebite, prin bogăția culorilor sau prin diversitatea plantelor. Mă bucur mult că îți plac imaginile!

Lasă un răspuns

