Flori de toamnă


O plimbare prin Grădina Botanică este de obicei relaxantă și liniștită, aleile de aici sunt de cele mai multe ori pustii, astfel încât este plăcut să te plimbi departe de aglomerație și de freamătul orașului. Astăzi însă, a fost o altfel de plimbare, am avut surpriza să văd o coadă lungă la intrare, iar înăuntru era extrem de aglomerat, multă lume cu aparate foto sau telefoane. Deși nu îmi place aglomerația, m-a impresionat plăcut faptul că am văzut atâția oameni fermecați de frumusețea florilor de toamnă, de parfumul și de bogăția culorilor.
Sper să fiți și voi fermecați de aceste flori! 🙂

18 gânduri despre &8222;Flori de toamnă&8221;

  1. Splendide crizantemele, gvarenberg2009 ! O feerie de culori si de miresme! Mie imi plac foarte mult Crizantemele si ador parfumul lor!
    Pur si simplu nu mai am cuvinte fata acestor frumuseti , insa am o mare mare dorinta, sa ma aflu in acest moment, acolo, in mijlocul lor si sa-mi umplu sufletul cu frumusetea si mireasma lor!
    Nu ma mai satur sa le admir! Iti multumesc mult pentru mometele minunate pe care ni le-ai oferit!
    O seara minunata si relaxanta iti doresc, gvarenberg2009 , cu mult drag! 🙂

    • Mă bucur mult că ți-au plăcut, mi-a făcut o mare plăcere să împărtășesc câte ceva din avalanșa de culori pe care au pregătit-o cei de la Grădina Botanică din Iași pentru vizitatori. Așteptam de mult timp această expoziție de crizanteme și cred că a meritat așteptarea. Însă nu am apucat să fotografiez tot ce mi-am dorit, deoarece era foarte aglomerat și toți se înghesuiau să admire și să imortalizeze aceste flori, așa că voi reveni pe acolo. O seară frumoasă și un început de săptămână minunat, Ștefania, cu mult drag!

Lasă un răspuns

