De sezon…


” (…) S-a ivit pe culme Toamna,
Zâna melopeelor,
Spaima florilor şi Doamna
Cucurbitaceelor (…)”
George Topârceanu, „Rapsodii de toamnă”

10 gânduri despre &8222;De sezon…&8221;

  1. Foarte frumosi sunt dovlecii in diferite forme! Asa avem si noi la tara. Ultima imagine imi este atat de familiara, parca ar fi facuta in curtea noastra, gvarenberg2009 !
    Foarte frumoase imaginile! Imi plac foarte mult.
    O seara minunata iti doresc, gvarenberg2009, cu mult drag! 🙂

    • Îmi place cum arată dovlecii, sunt un simbol al toamnei și am auzit că au și proprietăți terapeutice. Mă bucur că îți plac imaginile și îți mulțumesc pentru gândurile pe care mi le-ai împărtășit. O seară frumoasă, Ștefania, cu mult drag!

Lasă un răspuns

