Armonie de Crăciun


De curând, am pe acasă un Cactus de Crăciun (Schlumbergera bridgesii), o plantă interesantă despre care am aflat că este originară din pădurile tropicale ale Braziliei. Inițial, am crezut că singura legătură dintre acest cactus și Crăciunul este dată de frumoasa combinație roșu-verde a florilor si frunzelor sale.
flori de craciun01
M-a surprins foarte plăcut că acest cactus a înflorit exact în Ajunul Crăciunului, dezvăluind petalele dispuse in doua trepte, stamine de culoare alba, iar pistilul de o superbă culoare roz. În plus, se potrivea foarte bine cu bradul de Crăciun împodobit și cu luminițele acestuia.
flori de craciun02

flori de craciun03

flori de craciun04

În deplină armonie cu bradul de Crăciun și cu luminițele sale este și una din orhideele mele, care a înflorit, din nou, tot în această perioadă.
flori de craciun05

flori de craciun06

flori de craciun07

flori de craciun08

flori de craciun09

Din peisaj lipsește Crăciunița sau Steaua Crăciunului, dar poate anul viitor nu va lipsi de la „petrecere”. 🙂

19 gânduri despre &8222;Armonie de Crăciun&8221;

  1. Splendide florile voastre, gvarenberg2009 si craciunita si orhideea. Ce frumos le-ai surprins in toata splendoarea lor! Am si eu o craciunita ( eu asa o numesc) ca si a ta, insa, inca nu mi-a inflorit. E plina de bobocei, dar sunt inca mici si poate peste vreo cateva saptamani sa se deschida.
    Sarbatori fericite in continuare iti doresc, gvarenberg2009! cu mult drag! 🙂

  2. Aflu o noutate> Cactusul de Craciun… stiam ca se numeste Craciunita, insa sunt splendide. Am primit si eu doua exemplare, unul alb si unul roz, sunt destul de unice, mai ales ca infloresc greu si mai mult iarna. Din pacate pe cea alba cred ca o voi pierde….

    • Sunt niste plante destul de pretentioase, nu prea suporta sa le fie schimbat locul sau conditiile de umiditate si de lumina. Dar si cand infloresc, rasplata este pe masura!

  3. Cactusul tau arata superb! Am si eu vreo 5 🙂 pe rosu, roz si alb. Ii am de multi ani iar mai nou am aflat ca exista si un cactus de paste. Sper sa reusesc sa iau unul pana la paste 🙂 Sunt plante sensibile dar daca le ingrijesti te rasplatesc cu flori minunate.

    • Multumesc! Interesant,mi-ar place și mie să am un cactus de Paste! Îmi doresc și eu cactuși în mai multe culori și, în plus, să știu să le îngrijesc așa cum trebuie, chiar dacă nu este chiar așa simplu, dar sunt și eu convins că merită!

    • Multumesc! Interesant ce ai scris, mi-ar place și mie să am un cactus de Paste! Îmi doresc și eu cactuși în mai multe culori și, în plus, să știu să-iîngrijesc așa cum trebuie, chiar dacă nu este chiar așa simplu, dar sunt și eu convins că merită!

Lasă un răspuns

