Iarna pe munte


Mai precis, iarna pe Ceahlău, Postăvaru și Bucegi…
Iarna pe munte01

Iarna pe munte02

Iarna pe munte03

Iarna pe munte05

Iarna pe munte06

Iarna pe munte04

12 gânduri despre &8222;Iarna pe munte&8221;

  1. Foarte foarte frumoase imaginile, Gabi. Parca ma simt acolo, respirand aerul proapat de munte! Toate imi plac si imi place foarte mult cum ai surprins, ceata densa, care parca se naruie peste vai si le-ngrapa si doar varfurile muntilor se vad! Incantatoare postarea ta! Iti multumesc mult pentru ca ai impartasit cu noi atata frumusete!
    O seara minunata iti doresc, Gabi si-o noua saptamana excelenta! 🙂

    • Ma bucur ca iti plac imaginile, iarna este foarte frumoasa, indiferent de munte, pentru cei care se opresc sa o admire. O saptamana frumoasa, Stefania, cu mult drag! 🙂

      • Te invidiez!Ce traseu ar fi mai accesibil în această perioadă a anului, din Durău sau din Curmătura Stănile? Se spune că toate traseele din Ceahlău sunt accesibile pe toată perioada a anului, dar sigur pe unele sunt porțiuni mai dificile iarna. Sau cineva ar trebui sa isi aleaga traseul in funcție de frumusetea privelistelor pe care le oferă? Iți doresc o vreme bună și să ai parte de peisaje memorabile!

      • Pe timp de iarna cel mai utilizat este traseul de „Lutu’Rosu” deoarece e mai spulberat, e zapada mai mica. Traseul Jgheabul cu Hotar e cu multa gheata iarna iar la intrare in jnepenis e zapada foarte mare. Traseul pe la cascada Duruitoarea iarna este inchis. Eu am fost intr-o primavara, era f multa gheata, nu-l recomand nimanui iarna si nici primavara. Iarna se mai circula prin Curmatura Stanile. In prezent traseul este inchis – zapada este foarte mare, nu s-a incumetat nimeni sa faca urma. Eu maine cu ajutorul Domnului voi urca din Durau pe la Cabana Fantanele. Voi cobora pe traseul de Lutu’ Rosu. Iarna nu prea poti alege in functie de frumuseti, TREBUIE sa mergi pe unde nu risti prea mult. In grupuri mai mari poti urca si prin Poiana Maicilor (unde peisajul este superb), numai sa tii cont ca traseul e lung si ziua e foarte mica.
        O seara faina!

      • Am urcat si eu acum doua ierni din Durau spre cabana Fantanele si apoi pana la La Morminte, unde este si o cruce. Voi tine cont de sugestiile tale si sper ca in viitoarea mea incursiune pe Ceahlau sa fac un traseu prin Poiana Maicilor sau prin Lutu’ Rosu. Multumesc pentru precizari, iti doresc sa ai parte de un urcus lin si vreme buna pe munte!

  2. M-au fermecat ultimele poze. Sunt fantastice si banuiesc ca in realitate, odata cu vederea peisajului cu proprii ochi, opreste respiratia-cel putin eu asta as pati 😀

    • Si mie îmi este tare dor de munte!. Anul acesta, aș vrea neapărat să urc pe Negoiu sau să ajung prin munții Retezat! Cine știe, poate chiar voi reuși! 🙂

Lasă un răspuns

