Toledo


Hola! Tocmai m-am intors dintr-o scurtă vacanță în Spania. Mi-am plăcut foarte mult ce am văzut prin Toledo și Madrid, am făcut o groază de fotografii, iar în următoarele postări vă voi arăta cele mai frumoase locuri din aceste superbe orașe, încărcate de istorie. Deocamdată, câteva imagini din Toledo, oraș situat pe marginea dreaptă a râului Tajo.

Toledo 01 Toledo 02 Toledo 03 Toledo 04 Toledo 05 Toledo 06

3 gânduri despre &8222;Toledo&8221;

  1. Foarte frumoase amintiri împărtăşeşti cu noi, Gabi. Îţi mulţumesc mult. Abia aştept să văd şi alte fotografii.
    O seară minunată îţi doresc! 🙂

    • Multumesc pentru aprecieri! Am vizitat multe locuri frumoase, asa ca am multe de aratat si povestit. Iti doresc sa ai o zi minunata! 🙂

Lasă un răspuns

