Palatul lui Cuza de la Ruginoasa II


Palatul lui Cuza de la Ruginoasa 01 Palatul lui Cuza de la Ruginoasa 02 Palatul lui Cuza de la Ruginoasa 03 Palatul lui Cuza de la Ruginoasa 04 Palatul lui Cuza de la Ruginoasa 05 Palatul lui Cuza de la Ruginoasa 06 Palatul lui Cuza de la Ruginoasa 07 Palatul lui Cuza de la Ruginoasa 08 Palatul lui Cuza de la Ruginoasa 09

4 gânduri despre &8222;Palatul lui Cuza de la Ruginoasa II&8221;

    • Eu nu am apucat să îl vizitez, am ajuns pe acolo exact la ora închiderii. Era sâmbătă după-amiază, iar mai multe perechi de miri se înghesuiau să facă ședințe foto. Din fericire, nu erau ciori, iar vremea era foarte frumoasă,așa că nu am regretat că am oprit pe acolo. Poate data viitoare văd și cum este în interior.

    • Chiar merită vizitat, eu abia aștept să mai trec pe acolo și să văd interiorul palatului,despre care am aflat că este extrem de frumos și elegant!

Lasă un răspuns

