Râșnov


De foarte mult timp doream să trec prin Râșnov, să vizitez Cetatea Râșnovului și chiar să intru în peștera de aici.De curând, am reușit să îmi îndeplinesc visul. Chiar dacă Peștera „Valea Cetății” nu a fost chiar ce mă așteptam și am plecat de acolo ușor dezamăgit, per total am fost mulțumit de vizitarea acestei zone.

Atât Cetatea Râșnovului, cât și peștera se află pe drumul ce duce din Râșnov spre Poiana Brașov, așa că este lesne să ajungeți acolo. Sper ca imaginile să fie suficiente pentru a vă îmbia să treceți prin această zonă.

Rasnov 01 Rasnov 02 Rasnov 03 Rasnov 04 Rasnov 05 Rasnov 06 Rasnov 07 Rasnov 08 Rasnov 09 Rasnov 10 Rasnov 11 Rasnov 12 Rasnov 13 Rasnov 14 Rasnov 15 Rasnov 16 Rasnov 17 Rasnov 18 Rasnov 19 Rasnov 20 Rasnov 21 Rasnov 22 Rasnov 23 Rasnov 24 Rasnov 25 Rasnov 26 Rasnov 27

Lasă un răspuns

