Flori de toamnă – II


Flori de toamna 01 Flori de toamna 02 Flori de toamna 03 Flori de toamna 04 Flori de toamna 05 Flori de toamna 06

7 gânduri despre &8222;Flori de toamnă – II&8221;

    • De ce începând de anul ăsta? Ai parte de o toamnă mai frumoasă decât în alți ani? Și mie îmi place toamna, în special prima parte a anotimpului, când nu este prea frig și prea mohorât.

      • da, am fost pe la munte si am vazut cat e de superb toamna la munte. Eu sunt din Galati si pana si acolo era atat de frumos, iar despre orasul meu nu pot spune ca e vreo superbitate ,…. clasicul oras comunist, Faleza ce-l mai salveaza. Dar anul acesta, toamna aceasta, mi-a placut la nebunit vizita in Romania,toti copacii erau asa frumos colorati, iar la munte, am ramas fara cuvinte ce peisaje am vazut. Asa ca toamna, incepand din acest an, a devenit anotimul meu preferat.

      • La munte toamna își arată din plin frumusețea, peisajele sunt deosebite. Prin orașul meu, Iași, imaginile cu copaci frumos colorați sunt din ce în ce mai puține, au grijă cei de la Primărie să rărească copacii și să ne îngroape în betoane. Dar toamna este și anotimpul meu preferat! 🙂

Lasă un răspuns

