Magia circului


Emoție, teamă, surprindere, bucurie, admirație, exaltare, veselie, încântare, uluire – sunt stările prin care am trecut cu o zi în urmă, când am fost la un spectacol al Circului Orlando. Mă bucur că nu am ratat acest show plin de culoare, cu numere de acrobaţie, dresuri de cai, de lei, jonglerii şi momente comice. Am avut parte de clipe memorabile, din partea unor adevărați profesioniști. Directorul acestui circ este Orlando, un tânăr pe care mulți l-au văzut la „Românii au talent”. Dacă ajunge acest circ în orașul dumneavoastră, nu ratați acest spectacol, este cu adevărat magic!

Circ Orlando 01 Circ Orlando 02 Circ Orlando 03 Circ Orlando 04 Circ Orlando 05 Circ Orlando 06 Circ Orlando 07 Circ Orlando 08 Circ Orlando 09 Circ Orlando 10 Circ Orlando 11 Circ Orlando 12 Circ Orlando 13 Circ Orlando 14 Circ Orlando 15 Circ Orlando 16 Circ Orlando 17 Circ Orlando 18 Circ Orlando 19Circ Orlando 21
Circ Orlando 20
Circ Orlando 22

4 gânduri despre &8222;Magia circului&8221;

Lasă un răspuns

