Priveliștea orașului Toledo – viziune artistică


Plimbându-mă pe lângă Toledo, am dat de un artist care tocmai surprindea în pictura sa priveliștea superbă a orașului…

Toledo art 01 Toledo art 02 Toledo art 03 Toledo art 04

Priveliștea orașului nu arată rău nici sculptată, așa cum am văzut-o într-un restaurant…

Toledo art 05

Nu în ultimul rând, panorama orașului a fost surprinsă foarte frumos și de pictorul El Greco („Panorama şi planul oraşului Toledo„)…

Toledo art 06

Mi-ar fi plăcut să știu și eu să pictez, dar, din păcate, nu prea am talent. M-am jucat însă puțin pe calculator și a ieșit ceva ce aduce a pictură în ulei 🙂  Ce ziceți, mă pricep? 😛

Toledo art 07

2 gânduri despre &8222;Priveliștea orașului Toledo – viziune artistică&8221;

Lasă un răspuns

