Acasă la galactici – Vizită pe Santiago Bernabeu


Real Madrid este poate cea mai de succes echipă din fotbalul spaniol, desemnată de FIFA ca „Cel mai bun club al secolului XX” după ce a câștigat un număr record de 32 de titluri La Liga, 18 cupe ale Spaniei, un număr record de 9 cupe ale campionilor europeni și două cupe UEFA. Stadionul pe care își dispută meciurile de acasă este Santiago Bernabéu din Madrid, unde joacă din 1947.

Prietenii cu care am fost în excursie prin Madrid ne-au făcut o surpriză foarte plăcută și interesantă, invitându-ne la un tur al stadionului Santiago Bernabeu. Nu sunt suporter al echipei Real Madrid, dar tot mi s-a părut extrem de emoționant să fiu în acest loc atât de important pentru fotbalul de calitate. Turul stadionului este copleșitor, mi-a plăcut foarte mult explozia de imagini video care rulau pe ecrane, cu comentariile din timpul meciurilor și atmosfera de pe teren. Peste tot poți vedea cupe și medalii, de zici că această echipă a câștigat tot ce se putea câștiga. Mi-a plăcut foarte mult să îl recunosc pe Hagi în rândul foștilor jucători ai acestui club, de asemenea am fost încântat să vorbesc și eu de la masa unde se țin conferințele de presă. Dacă aș apuca să fiu prezent în tribunele acestui stadion în timpul unui meci oficial al echipei Real Madrid, asta chiar ar fi minunat! Până atunci, vă invit la un scurt tur virtual al stadionului.

2 gânduri despre &8222;Acasă la galactici – Vizită pe Santiago Bernabeu&8221;

Lasă un răspuns

