La Rambla, Barcelona


La Rambla este probabil cea mai cunoscută zonă a Barcelonei, care se întinde de la Placa de Catalunya până la statuia lui Columb. Este foarte aglomerată (atenție mare la hoții de buzunare!) și plină de farmec.
Rambla, Barcelona 01
Aproape de capătul dinspre Piața Catalunya este o mică cișmea, despre care se spune că cine bea de aici se va reîntoarce în Barcelona (nu că aș fi crezut așa ceva, dar am băut pentru că mi-era o sete … :)).
Rambla, Barcelona 02
Pe când ne plimbam, ne-a atras atenția o tânără aflată la balconul Muzeului Erotic, care o imita pe Marilyn Monroe într-o scenă memorabilă.
Rambla, Barcelona 03
Am dat apoi de piața Boqueria, cu a sa explozie de culori, mirosuri și gusturi.
Rambla, Barcelona 04

Rambla, Barcelona 05

Rambla, Barcelona 06

Rambla, Barcelona 07

Rambla, Barcelona 08

În plimbarea noastră, am făcut un mic ocol pe lângă Muzeul de Ceară, unde am dat de o cafenea deosebită, „El bosc de les fades”. Nu știu care este legătura dintre cafea și lumea basmelor, dar aroma cafelei a fost de vis!
Rambla, Barcelona 09

Rambla, Barcelona 10

Rambla, Barcelona 11

Rambla, Barcelona 12

Rambla, Barcelona 13

Rambla, Barcelona 14

Rambla, Barcelona 15

Rambla, Barcelona 16

Rambla, Barcelona 17

Înapoi pe Rambla, am dat de statuile umane pe care văzusem și la Madrid. Cred că din 10 oameni care fac astfel de spectacol, 9 sunt români și unul sud-american. Pentru câțiva bănuți, aceștia se lasă fotografiați de turiști sau ies din starea de nemișcare, zâmbesc sau fac diverse mișcări.
Rambla, Barcelona 18

Rambla, Barcelona 19

Rambla, Barcelona 20

Ajunși la statuia lui Cristofor Columb, nu am ratat ocazia de a urca cu liftul la picioarele acestuia, acolo de unde am admirat priveliștea bulevardului Rambla, de un verde atrăgător, care te îmbie la plimbare.
Rambla, Barcelona 21

Rambla, Barcelona 22

Un gând despre &8222;La Rambla, Barcelona&8221;

Lasă un răspuns

