Muzeul Satului, în varianta spaniolă


M-am săturat de frig și umezeală și cam duc dorul zilelor călduroase de vară, care te îmbie la plimbare. De exemplu, m-aș plimba și aș revedea cu plăcere Poble Espanyol de Barcelona sau Satul Spaniol din Barcelona, care reprezintă o atracție unică, construită in 1929 pentru Târgul Mondial si Expozitia Universală din Barcelona. A fost un experiment arhitectural, prin care se dorea crearea unui model al satului ideal, care urma sa reprezinte arhitectura traditionala spaniola. Datorita cererii publicului a fost lasat intact dupa expozitie. Acum, în acest loc se află mai multe cafenele, cuburi de noapte în aer liber care sunt deschise vara până târziu, restaurante și peste 40 de magazine de artizanat.

2 gânduri despre &8222;Muzeul Satului, în varianta spaniolă&8221;

  1. Da da da! Vin și eu la plimbare prin Poble Espanyol. Am fost de mult și tare mi-a plăcut. Unde mai pui că era și foarte cald și plăcut, într-o primăvară frumoasă. 🙂 Minunate fotografii!

    • Multumesc! Poble Espanyol este unul dintre locurile din Barcelona care m-au vrajit cu adevarat, unde am savurat o plimbare in tihna, in care m-am bucurat de frumusetea cladirilor si am admirat priceperea artizanilor! Sper din suflet sa revad aceste locuri, poate chiar intr-o zi frumoasa de primavara! 🙂 Unde mai pui ca mai am multe de vazut din acest oras superb!

Lasă un răspuns

