Unde dai și unde capră


Astăzi dimineață coboram de pe vf. Toaca din Ceahlău, unde am admirat răsăritul soarelui și mă îndreptam spre Cabana Dochia, când am observat, pe o stâncă din depărtare, o pată întunecată. M-am apropiat cât am putut și am observat, mai mult prin zoom-ul aparatului de fotografiat că era, de fapt, o capră neagră cu puiul ei. Cu o seară înainte, făcusem un ocol pe traseul spre Bicazul Ardelean, unde, pe un versant, văzusem cu mulți ani înainte, mai multe capre negre. Am avut ghinion și nu am dat de ele, dar iată că a doua zi mi s-a îndeplinit visul, atunci când mă așteptam mai puțin. Interesant, nu?

Păcat că am avut la mine doar obiectivul 18-140 mm, cu un 55-300 mm, altfel ar fi arătat fotografiile…

Capra salbatica 04Capra salbatica 03Capra salbatica 01 Capra salbatica 02

2 gânduri despre &8222;Unde dai și unde capră&8221;

Lasă un răspuns

