Pasărea Atenei


Vechii greci asociau cucuveaua cu înţelepciunea, considerând-o pasărea Atenei (zeiţa înţelepciunii, în panteonul grec). Din păcate, în multe culturi, cucuveaua are o reputaţie proastă, este asociată cu boala, moartea, în general cu întâmplări nefericite. Primăvara trecută, se stabiliseră la o casă din vecini mai multe cucuvele și am profitat cât am putut de această șansă, încercând să le fotografiez cât mai de aproape. Ciudată senzația să te simți sub observație și să dai peste o cucuvea care te privește cu atenție de pe casă (prima fotografie).cucuvea-1 cucuvea-2 cucuvea-3 cucuvea-4 cucuvea-5

2 gânduri despre &8222;Pasărea Atenei&8221;

    • Excelent moment! Mi-ar place să dau și eu peste vreo bufniță în cireșii mei, peste câțiva ani când vor mai crește! La cum se dezvoltă așezările urbane, mă bucur când mai dau peste o pasăre sălbatică!

Lasă un răspuns

