Grădina Botanică – II – Cactuși înfloriți


Într-una din desele (dar nu suficient de dese) plimbări prin Grădina Botanică din Iași, am surprins câțiva cactuși înfloriți. Sper să vă bucurați de imaginea lor, așa cum am făcut-o și eu!

8 gânduri despre &8222;Grădina Botanică – II – Cactuși înfloriți&8221;

  1. O splendoare, gvarenberg2009!
    Pur si simplu am ramas fara cuvinte, in fata acestor frumuseti!
    Privesc, imi incarc sufletul de frumusete si iti multumesc mult, pentru ca ai impartasit cu noi atata frumusete!
    Iti doresc o seara senina, relaxanta si-o noua saptamana numai cu impliniri si multe bucurii, gvarenberg2009 ! 🙂

    • Mă bucur că am ajuns la timp și am surprins momentul! Mă bucur, de asemenea,că am avut inspirația de a vizita serele din Grădina Botanică din Iași, deși căldura umedă de acolo nu era prea îmbietoare!

  2. Este un cactus din genul Opuntia care face fructe ,o mare parte din ele comestibile. În curte la mine este unu cu flori galbene Opuntia ficus-indica.
    Frumos le-ai imortalizat !

  3. nu încetez a mă minuna… la vederea contrastului… acele aspre învăluite de asemenea flori gingaşe…

Lasă un răspuns

